marți, 18 iulie 2017

Ritualul meu de vară


De-a lungul timpului mi-am dat seama cât de important este să te simți bine în pielea ta, cu totul. 😊 Am testat tot felul de produse, de la miros, ingrediente, până la ce poate face produsul și cât de calitativ e, până am ajuns la cosmeticele vegetale, pentru că după cum știți cosmeticele de la Yves Rocher sunt produse pe bază de plante. 




Gel de duș concentrat

De fiecare dată când plec într-o vacanță, îmi iau un gel de duș cu o aromă ceva mai puternică, ca să intensific starea de bine de după dușul rece. Inovator, Gelul de duș concentrat oferă într-un format mini, la fel de multe utilizări precum un gel de duș clasic de 400 ml, de la Yves Rocher. Conține peste 97% ingrediente de origine naturală. Formulă testată sub control dermatologic. pH neutru pentru piele. Fără conservanți și fără parabeni. Preferatul meu, este cel de mango și coriandru. Mini gelul de duș concentrat este cel mai iubit în vacanță.




Gomaj Vegetal

Am descoperit acest Gomaj vegetal acum câteva luni și mai am și acum din el. Este un Gomaj activ pentru corp. Pe el scrie clar că nu trebuie folosit pentru ten, ci pentru corp. Însă l-am folosit o dată pentru curățarea tenului după demachiere și am rămas plăcut impresionată să văd cât de bine îmi curăță tenul și cât de catifelată rămâne pielea după folosire. De atunci numai pentru asta îl folosesc și vreau să vă spun că am scăpat de coșurile care îmi apăreau din când în când. Conține pudră din sâmburi de Caisă care exfoliază natural celulele moarte de la suprafața pielii. Are un miros de caise îmbietor!




Șampon nutritiv

De când am început să folosesc acest șampon, de atunci îl recomand la toată lumea. Pe lângă șamponul pentru strălucire pe care îl folosesc de la Yves Rocher, acesta îl folosesc în special pentru a avea un păr mai mătăsos și revitalizat. M-am îndrăgostit de el! Dacă ați ști voi câte șampoane am încercat și niciunul nu a avut rezultatul pe care îl are acesta. Pentru o hidratare mai intensă folosesc și balsamul pe care îl găsiți aici la 13.50, iar șamponul nutritiv îl găsiți aici la 15,50. (deobicei e la același preț cu balsamul)



Cremă de noapte pentru părul uscat

Dacă ai un păr deteriorat, această cremă îți va repara vizibil părul. Este un concentrat de îngrijire ce acționează în timpul somnului pentru a-i oferi părului 8 ore de reparare, cu ulei de Jojoba. Și ce-i mai fain, e că nu murdărește perna!😊 Conține peste 96% ingrediente de origine naturală, fără silicon, coloranți și parabeni, îl puteți găsi la 23 de lei aici.


Spray cu protecție invizibilă FPS 30

Bineînțeles că anul acesta în vacanța din Valencia nu a lipsit spray-ul cu protecție invizibilă. De ce cu protecție invizibilă? Pentru că este un ulei protector care nu lasă urme pe haine, prosop sau pe corp. Pielea este protejată în mod eficient împotriva razelor UVA/UVB și a efectelor nocive ale soarelui. Hidratată instantaneu, aceasta este mai netedă, catifelată și plăcut parfumată. 




Și pentru că sunt membru de club Yves Rocher și sunt foarte mulțumită de aceste produse vegetale, vi le recomand cu mult drag. Beneficiile unui membru de club sunt: 


  • Discount personal
  • Surprize speciale 
  • Livrare gratuită acasă
  • Participi la evenimente
  • Persoană dedicată care iţi oferă sfaturi şi sprijin. 😊
Pentru mai multe detalii mă poți contacta direct pe Facebook la Florina Gabriela Pascariu.

Surse fotografii:
Prima și ultima sunt fotografii realizate de mine, restul sunt fotografii de pe Instagram Yves Rocher Fr.