luni, 8 mai 2017

Tot ceea ce creăm frumos este terapie pentru sufletul nostru


Mereu am avut senzația că oamenii cu idei și obiective comune se atrag ca niște magneți și așa și este. Recent am avut ocazia să fiu modelul unui proiect Darlington, un proiect pe care o să-l îndrăgesc multă vreme de acum încolo. De fapt a fost mai mult decât un proiect, mai mulți oameni pasionați, au creat o poveste.




Pe Claudia Leahu, am cunoscut-o pentru prima dată la o prezentare de rochii de mireasă aici, când m-a lăsat efectiv cu gura căscată ce coafură și make-up a putut să realizeze. Nu știu cum face, că de fiecare dată cand are ocazia să intre în părul meu, face minuni. 😊




Alexandra Mihalachi designer de rochii de ocazie și mireasă, vezi și aici.










Ca povestea să fie presărata cu sare și piper, pe lângă designer, fotografi, hairstilist & make-upartist, prinți și prințese am avut și personaje ca pisica fantastică și cea reală. 😅




Proiect Darlington 

Fotografiile au fost realizate de : 
Bogdan Mihalachi
Video:
Vasea Onel-Marcu
                          Designer dresses:                         
                  Alexandra Mihalachi                
                Hairstylist & make-up:                
                                        Modele:                                        

                                                           Visele ne țin vii!