marți, 5 iulie 2016

Se vinde: Rochie de Mireasă BabyonlineDress


Bună fetelor

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu nu am răbdare la shopping, dacă îmi sare ceva în ochi bine, dacă nu nu. De multe ori mi se întâmplă să am ceva în cap, ca mai apoi să găsesc altceva şi să cumpăr. Ei bine asta până nu de mult, pentru că de vreo câteva luni încoace nu mă las până nu găsesc ce am în cap, dar tot aşa nu stau mult la probat. 

Cât despre rochia de mireasă, am cumpărat-o anul trecut de pe un site străin, cu două luni înainte de eveniment. Da ştiu, am avut curaj, multă lume mi-a spus acest lucru.  Sincer nu am stat să caut prin magazine, atât doar ce am fost la un târg de nunţi şi când am văzut ce preţuri au şi ce aglomeraţie era, am plecat repede. În schimb recunosc că am stat mult pe acest site să caut, au o grămadă de rochii superbe, care mai de care şi ce mi-a dat şi mai multă încredere, a fost faptul că am văzut fotografii cu Bianca Drăguşanu, cu rochia ei de mireasă, ca model de vânzare. Da, se pare că şi ea şi-a cumpărat rochia de acolo. Păi dacă preţurile sunt oke, de ce nu. Şi, bine de ştiut, în cazul în care vreţi să vă comandaţi o rochie de acolo, veţi plăti şi o taxă vamală în plus faţă de preţul afişat. 

Rochia de mireasă este un model de sirenă, din dantelă pe deasupra şi tafta pe dedesubt, iar spatele este transparent. Voalul l-am cumpărat separat, este din 3 metri, la cerere il vând şi pe el.

Măsuri rochie:  bust - 76 cm
talie -  68 cm, şold - 89, de la gât în jos - 1,54
spate, de la gât în jos cu tot cu trenă - 2,20.

Rochie de mireasă - 950 lei
Voal - 250 lei
Dacă sunteţi doritoare, vă aştept la probat!