joi, 19 mai 2016

I LOVE GIFTS


Pot spune că pur şi simplu m-am îndrăgostit de bijuteriile lovebird.
Şi voi ştiţi că eu nu mă îndrăgostesc aşa uşor de tot ceea ce apare nou şi asta pentru că sunt foarte atentă în ceea ce priveşte ţinuta/imaginea mea. 




Am observat că mai nou bijuteriile personalizate sunt în trend acum. De exemplu sunt câteva vedete de la noi din showbiz care poartă câte un astfel de colier personalizat cu numele, vezi aici: lovebird.ro. Mai exact am văzut la Lora, Alina Eremia şi la Elena Gheorghe, ceea ce mi se pare foarte cool.

Dacă ar fi să dăruiesc un asftel de cadou, aş alege un colier personalizat cu numele şi i l-aş dărui cu preţuire mamei. Am ales această bijuterie şi nu alta pentru că ştiu că îi place genul acesta de lănţişor finuţ din aur, dar şi pentru că mama este o fiinţă specială şi unică în viaţa fiecăruia şi cred că aş surpride-o cu un astfel de cadou. Însă recunosc că mi-ar plăcea şi mie să primesc un astfel de cadou! 




Staţi aşa! Nu v-am spus cât de mult îndrăgesc brăţările lovebird. 

Am rămas atât de fascinată de aceste brăţări, încât clar vreau să-mi cumpăr una pe sufletul meu. Am văzut pe site-ul lor una tare drăguţă, cu un îngeraş. Îmi place pentru că acest tip de brăţară nu se oxidează în timp - îţi poţi alege fie una din aur/fie una din argint- şi pentru că sunt foarte sofisticate şi merg purtate şi la petreceri. Sunt sigură că şi prietenei mele i-ar plăcea o astfel de brăţară. 
Mai multe modele de brăţări găseşti aici: lovebird.ro.




Tu ce fel de bijuterie ai face cadou de la lovebird